Zasady Bloga

  1. Serwis blogowy PKO Banku Polskiego jest ogólnodostępnym serwisem przeznaczonym dla wszystkich internautów.
  2. Publikujemy komentarze wyłącznie na temat danego wpisu lub merytorycznie z nim powiązane.
  3. Krytyczne i merytoryczne komentarze, dzięki którym możemy poprawić jakość treści i serwisu, są bardzo mile widziane.
  4. Krytyczne i merytoryczne uwagi dotyczące naszej oferty, usług i związanych z nimi oczekiwań również są dla nas cenne.
  5. Nie akceptujemy obraźliwych, agresywnych komentarzy. Będą one z serwisu usuwane.
  6. Nasz serwis nie jest miejscem na publikowanie poglądów politycznych, religijnych czy światopoglądowych.
  7. Mówimy stanowcze NIE reklamom, autoreklamom, zaśmiecaniu serwisu linkami, które w żaden sposób nie są związane z jego tematyką.
  8. Dopuszczamy publikację linków do treści, które mają znaczenie dla tematyki danego wpisu.
  9. Pamiętaj, że istnieje netykieta. Staraj się nie pisać wielkimi literami ani nie nadużywaj wykrzykników. Bądź kulturalny!
  10. Uważaj z humorem i ironią. To, co przekazujesz tonem głosu jako żart, na piśmie może być niezrozumiałe albo obraźliwe.
  11. Będzie nam miło, jeśli będziesz używać jednego pseudonimu dla wszystkich swoich wpisów.
  12. Pamiętaj, że w Internecie nikt nie jest anonimowy i każdy zostawia po sobie trwały ślad. Każdy komputer ma swój unikatowy adres IP, a dostawca łącza internetowego prowadzi statystyki co, kiedy i z jakiego komputera było wysyłane lub pobierane.
  13. Pamiętaj, że serwis blogowy nie jest serwisem reklamacyjnym. Jeżeli masz zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez PKO Bank Polski, wyślij wiadomość poprzez formularz na stronie https://www.pkobp.pl/kontakt/, zadzwoń na infolinię (801 302 302) lub odwiedź najbliższą placówkę.