2016.05.24 | Justyna Piątek

Nowe funkcje w aplikacji IKO

Innowacje w bankowości | Technologia i nowinki | Edukacja finansowa

Wraz z nadejściem wiosny w aplikacji IKO pojawiły się nowe funkcje. Co nowego udostępniliśmy jej Posiadaczom? Najważniejsze zmiany to:

  • personalizacja aplikacji,
  • międzybankowe przelewy na numer telefonu,
  • logowanie Touch ID,
  • odbieranie przekazów Western Union.

Personalizacja aplikacji
Skróty - świetna opcja, jeśli chcemy mieć pod ręką ulubione funkcje aplikacji IKO. Na platformie Android i iOS znajdują się one pod przyciskiem z gwiazdką, w telefonach z Windows Phone – w zakładce „Moje skróty”. Listę „ulubionych” możemy zmienić w dowolnym momencie. Jeśli przycisk skrótów przestanie nam być potrzebny, również możemy go schować.

 

Ustawienie elementów na ekranie – opcja dla posiadaczy różnych produktów w Banku; umożliwia zmianę kolejności wyświetlania elementów na ekranie lub ich dodawanie / ukrywanie.

Międzybankowe przelewy na numer telefonu
Dobrze znana użytkownikom IKO funkcja przelewów na numer telefonu poszerzyła swój zasięg! Teraz można wykonać przelew na numer telefonu do innego posiadacza aplikacji mobilnej z BLIK-iem z banku BZWBK, ING, mBanku, czy Millennium.

Logowanie Touch ID

Kiedyś pisałam, że aplikacja IKO wykorzystuje natywne funkcje urządzeń mobilnych. Tym razem coś dla użytkowników iPhone’ów – możliwość logowania do aplikacji z użyciem Touch ID (odcisk palca). Co jakiś czas aplikacja będzie wymagała zalogowania PIN-em. Opcję logowania za pomocą Touch ID można włączyć / wyłączyć w Ustawieniach aplikacji IKO.

 

Odbieranie przekazów Western Union
Jako pierwsi mogli odbierać takie przekazy posiadacze telefonów z iOS, teraz funkcja ta dostępna jest również dla posiadaczy telefonów z Androidem i Windows Phone.

Żeby odebrać przekaz wystarczy wybrać w menu opcję „Western Union”, podać numer MTCN (otrzymany od nadawcy), spodziewaną kwotę przekazu i zaakceptować Regulamin usługi.

Szczegóły dostępne są na stronie informacyjnej Banku.

 

Dodatkowo – połączona została lista odbiorców i płatności – podczas realizacji przelewu jednorazowego dostępna jest już pełna lista odbiorców (w przypadku Klientów Inteligo jest to nadal lista przelewów zdefiniowanych).