Zasady Bloga
- Serwis blogowy PKO Banku Polskiego jest ogólnodostępnym serwisem przeznaczonym dla wszystkich internautów.
- Publikujemy komentarze wyłącznie na temat danego wpisu lub merytorycznie z nim powiązane.
- Krytyczne i merytoryczne komentarze, dzięki którym możemy poprawić jakość treści i serwisu, są bardzo mile widziane.
- Krytyczne i merytoryczne uwagi dotyczące naszej oferty, usług i związanych z nimi oczekiwań również są dla nas cenne.
- Nie akceptujemy obraźliwych, agresywnych komentarzy. Będą one z serwisu usuwane.
- Nasz serwis nie jest miejscem na publikowanie poglądów politycznych, religijnych czy światopoglądowych.
- Mówimy stanowcze NIE reklamom, autoreklamom, zaśmiecaniu serwisu linkami, które w żaden sposób nie są związane z jego tematyką.
- Dopuszczamy publikację linków do treści, które mają znaczenie dla tematyki danego wpisu.
- Pamiętaj, że istnieje netykieta. Staraj się nie pisać wielkimi literami ani nie nadużywaj wykrzykników. Bądź kulturalny!
- Uważaj z humorem i ironią. To, co przekazujesz tonem głosu jako żart, na piśmie może być niezrozumiałe albo obraźliwe.
- Będzie nam miło, jeśli będziesz używać jednego pseudonimu dla wszystkich swoich wpisów.
- Pamiętaj, że w Internecie nikt nie jest anonimowy i każdy zostawia po sobie trwały ślad. Każdy komputer ma swój unikatowy adres IP, a dostawca łącza internetowego prowadzi statystyki co, kiedy i z jakiego komputera było wysyłane lub pobierane.
- Pamiętaj, że serwis blogowy nie jest serwisem reklamacyjnym. Jeżeli masz zastrzeżenia dotyczące usług świadczonych przez PKO Bank Polski, wyślij wiadomość poprzez formularz na stronie https://www.pkobp.pl/kontakt/, zadzwoń na infolinię (801 302 302) lub odwiedź najbliższą placówkę.