Michał Olędzki
autorSylwetka
Ukończył (2010 r.) studia magisterskie (specjalność public relations) na kierunku dziennikarstwo i komunikacja społeczna w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. W wolnych chwilach prowadzi tam zajęcia dydaktyczne o mediach społecznościowych i przygotowuje rozprawę doktorską. Studiował także na Northeastern Illinois University w Chicago. Pierwsze doświadczenia zawodowe zdobywał jako dziennikarz oraz PR-owiec, ostatnio jednak mocno związany z branżą interaktywną, social media i mobile marketingiem. Tester nowych technologii oraz "early adopter" gotowy do wdrażania płatności mobilnych w Polsce.
2014.03.10
Klienci bankowości internetowej są bardziej IKO-friendly
2014.01.31
Motorola - Made in China?
2013.12.30
Wielokanałowość w bankowości
2013.10.01
Płatności mobilne bardziej mobilne
2013.06.24
Raport Generation Mobile 2013, czyli dużo pracy przed nami
2013.05.13
„Formuła 1” czyli pomóż sprzedawcy
2013.04.05
Zakupy z IKO - sprawdź to!
2013.03.08
IKO - behind the scenes
2013.01.28
Jak Pingit zmienił zwyczaje pożyczkowe Brytyjczyków
2012.12.21
Zasady bezpieczeństwa psują zabawę?